- Приєднання клієнта до публічної пропозиції (оферти) передбачає надання його згоди на зазначені умови надання банківських послуг.
Споживач (Клієнт) відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», має право протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит відмовитися від договору про споживчий кредит без пояснення причин, у тому числі в разі отримання ним грошових коштів та зобов’язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з цим договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором про споживчий кредит.
Про намір відмовитися від договору про споживчий кредит клієнт повідомляє Банк у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України “Про електронні документи та електронний документообіг”) до закінчення 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит.
Розірвання договору за ініціативою клієнта можливе при відсутності заборгованості за договором. Розірвання договору за ініціативою клієнта не звільняє його від обов’язку погасити в повному обсязі заборгованість в разі її наявності.
- Умови договору розміщені на сайті Банку в розділі «Щоденне обслуговування».
- Наслідки прострочення виконання та/або невиконання зобов’язань за договором про споживчий кредит.
У разі невиконання клієнтом обов’язків за договором Банк, відповідно до умов укладеного договору та діючого законодавства, має право вимагати відшкодування завданих збитків у вигляді неустойки (штраф, пеня)
- Споживач має право достроково повернути споживчий кредит без будь-якої додаткової плати, пов’язаної з достроковим поверненням. Договором про споживчий кредит може бути встановлений обов’язок повідомлення кредитодавця про намір дострокового повернення споживчого кредиту з оформленням відповідного документа.
- Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи, як обов’язкову умову надання послуги.
- Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
- Відповідно до умов Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг затвердженого постановою Правління Національного банку України від 28 листопада 2019 року № 141. Споживач має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.”
Додаткові та/або супутні послуги третіх осіб, обов’язкові для отримання кредиту:
- Послуги страховика: Страхування заставного автотранспорту за програмою повне КАСКО.
- Послуга Банку з перевірки/отримання інформації в Держ. реєстрі речових прав на нерухоме майно однієї особи / внесення та/або виключення запису про реєстрацію обтяження предмету застави в Держ. реєстрі обтяжень рухомого майна / надання витягу з Держ. реєстру обтяжень рухомого майна за одну особу.
Застереження: вартість послуг третіх осіб установлюється виключно такими особами.