How to get the card
Step
Schedule an appointment with a specialist at the BISBANK branch
You can use the number 0800503005 for this purpose
Step
Visit the BISBANK branch with your documents
We will send you the list of documents after scheduling the appointment
Step
Open an account and get a card
As soon as the account is activated, we will send you a message
Step
Go to the BIS24 app
In the app, you can manage your virtual card just like a regular one.
Advantages
Payment services
Replenish cards and accounts through terminals
Internet banking with BISBANK
Perform banking transactions whenever, wherever, and however it’s convenient for you, without visiting branches.
Warning for Clients
- Можливі наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов’язків згідно з договором банківського вкладу:
- при користуванні послугою Депозит у клієнта виникають права та обов’язки згідно з договором банківського вкладу;
- за невиконання або неналежне виконання умов договору сторони несуть відповідальність згідно з «Правилами надання банківських послуг на умовах комплексного банківського обслуговування для клієнтів-фізичних осіб у АТ «Банк інвестицій та заощаджень», які розміщені на сайті Банку в розділі «Щоденне обслуговування», та чинним законодавством України. Зокрема, але не виключно, можуть наступати наслідки такого невиконання, а саме: Банком може застосовуватися стягнення неустойки (штраф, пеня), відмова Банку від надання послуг, призупинення операцій тощо.
- Можливі наслідки для Клієнта в разі його несвоєчасного звернення до банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу:
- у разі несвоєчасного звернення до банку щодо повернення грошових коштів, залучених за договором банківського вкладу з автопролонгацією, такий вклад буде автоматично пролонговано, при цьому розмір процентної ставки встановлюється в розмірі, що діє на дату пролонгації;
- у разі відсутності / відміни автопролонгації Банк самостійно перераховує суму депозиту та нарахованих відсотків на рахунок Клієнта, вказаний в договорі банківського вкладу, та кошти знаходяться на рахунку до моменту їх витребування Клієнтом.
- Наявність у Клієнта права достроково розірвати договір банківського вкладу, а також спосіб розірвання такого договору визначається умовами відповідного вкладу, зазначеними в «Умовах залучення депозитів», які розміщені на сайті Банку в розділі «Щоденне обслуговування».
- Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання послуги.
- Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
- Підписанням Заяви-Анкети на приєднання до Договору, Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент укладення Договору Клієнт ознайомився з повним текстом Договору з додатками (в тому числі Тарифами), повністю зрозумів його зміст та погоджується зі всіма умовами Договору та Тарифами, що є чинними на дату укладання цього Договору, а також ознайомлений з іншою інформацією, яка перелічена в п.2. ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», в тому числі щодо наступного.
Documents
You can find detailed information on concluding public contracts and standard contracts at the following link.
Important information
Information about the deposit guarantee system for individuals
Learn about the deposit guarantee system for individuals and ensure that your financial savings are in reliable hands by following the link.
Appeal of citizens
Do you have any questions or need assistance? Feel free to contact us; we’re always ready to help and answer your inquiries by following the link.
Get an individual offer from BISBANK
Leave your contacts and we will find solutions that suit your needs.