Порядок взаємодії зі Споживачами, які належать до захищеної категорії, для врегулювання проблемної заборгованості (далі – Порядок)

1. Хто саме належить до захищеної категорії

– Військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань і правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України.

– Військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби.

– Члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти.

– Особи, які перебувають у полоні, з якими втрачено зв’язок або які зникли безвісти.

Щоб підтвердити належність до захищеної категорії, потрібно надати в Банк відповідні документи.

2. Які документи підтверджують належність до захищеної категорії\

– Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України:

підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову, споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою додатком № 2 до Закону України «Про споживче кредитування» (Додаток № 1 до Порядку). Допускається складення довідки рукописним способом;

– для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби:

посвідчення інваліда війни;

– для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли:

посвідчення члена сім’ї загиблого;

– для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти:

інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.

3. Хто може надати в Банк документи, що підтверджують належність до захищеної категорії

Оригінали (або копії) документів, що підтверджують належність Споживача до захищеної категорії, може надати сам Споживач, а також його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію.

Документи  можуть надаватись у Банк разом із Заявою Позичальника членами родини Позичальників-військовослужбовців. При цьому Банк забезпечує проведення ідентифікації та верифікації таких осіб у встановленому в Банку порядку. Саме тому, потрібно надати документ, що підтверджує родинні стосунки, паспорт та РНОКПП члена родини Позичальника–військовослужбовця.

4. Подати документи, що підтверджують належність до захищеної категорії в Банк можна наступним чином:

– в будь-якому відділенні Банку, перелік відділень та графік роботи розміщено за посиланням: https://www.bisbank.com.ua/pro-bank/viddilennya-atm/;

– на юридичну адресу Банку: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83-Д;

– на офіційну електронну пошту Банку, з накладанням кваліфікованого електронного підпису: info@bisbank.com.ua.

Цілодобова клієнтська підтримка BISBANK

0 800 503 005*

+38 044 207 70 32**

*безкоштовно в межах України

** по Україні та з-за кордону (вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку)

5. На який період взаємодію із захищеною категорією з боку Банку заборонено

Відповідно до вимог Закону України від 27.07.2022 № 2459-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» під час врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Банк не взаємодіятиме за власною ініціативою із Споживачем, який у передбачений цим

Порядком спосіб повідомив про свою належність до захищеної категорії або щодо належності якого до захищеної категорії у передбачений цим пунктом спосіб повідомили близькі особи такого Споживача, його представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію.

Додаток № 1 ДОВІДКА про належність до захищеної категорії