Картка «Platinum VIP»

Банківська картка для преміального сервісу не тільки у відділеннях БІЗБАНК.

Отримати пропозицію
Як отримати картку
Крок
Замовте зустріч зі спеціалістом у відділенні БІЗБАНК
Для цього можете скористатися номером 0800503005
Крок
Завітайте до відділення БІЗБАНК з документами
Перелік необхідних документів Вам повідомлять при замовленні зустрічі
Крок
Відкрийте рахунок та отримайте карту
Як тільки рахунок буде активовано, ми надішлемо вам повідомлення
Крок
Перейдіть у додаток BIS24
Тепер ваша картка доступна не тільки у фізичному варіанті, але й онлайн
Переваги
Безконтактна оплата картою
VIP обслуговування 
у БІЗБАНК
Оплата в один дотик
через ApplePay, GooglePay або Garmin Pay
Привілеї преміальної картки в Україні та за кордоном
Валюта рахунку у гривні, 
доларах США або євро на вибір

Оформлення додаткових Platinum карток на своє ім’я або на ім’я довірених осіб
Цілодобовий контроль за рахунком із BIS 24
Платіжні сервіси
Поповнюйте картки та рахунки через термінали
Додаткові переваги
Служба підтримки

Глобальна служба підтримки по всьому світу (Visa Global Customer Assistance service) з питань блокування втрачених або вкрадених банківських платіжних карток, у разі втрати або крадіжки картки за кордоном екстреної видачі готівкових грошових коштів та / або екстреної заміни банківської платіжної картки

Знижки і спеціальні пропозиції 

В Україні і за кордоном в кращих магазинах, ресторанах, готелях і інших точках обслуговування, повний перелік яких можна знайти на сайті https://www.visa.com.ua

Доступ до VIP залів аеропортів

Доступ до VIP залів аеропортів за допомогою Програми LoungeKey

Інтернет-банкінг з БІЗБАНК

Здійснюйте банківські операції коли, де і як вам зручно, а головне без відвідування відділень БІЗБАНК.

Важлива інформація
Інформація про систему гарантування вкладів фізичних осіб

Дізнайтеся про систему гарантування вкладів фізичних осіб та переконайтеся, що ваші фінансові заощадження знаходяться у надійних руках перейшовши за посиланням

Рекомендації щодо інформаційної безпеки
  • Ознайомтеся з нашою політикою інформаційної безпеки, системами СДО, мобільними платіжними засобами та корисними порадами щодо захисту від фішингу і втрати платіжних карток для безпечних фінансових операцій за посиланням

 

Звернення громадян

Маєте питання чи потребуєте допомоги? Звертайтеся до нас, ми завжди готові допомогти та відповісти на ваші запитання за посиланням

Попередження для Клієнтів
  1. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання послуги.
  2. Умови договору розміщені на сайті Банку в розділі «Документи та тарифи».
  3. Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
  4. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
  5. Підписанням Заяви на приєднання до Договору, Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент укладення Договору Клієнт ознайомився з повним текстом Договору з додатками (в тому числі Тарифами), повністю зрозумів його зміст та погоджується зі всіма умовами Договору та Тарифами, що є чинними на дату укладання цього Договору, а також ознайомлений з іншою інформацією, яка перелічена в п.2. ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
  6. Відповідно до умов Положення про інформаційне забезпечення фінансовими установами споживачів щодо надання послуг споживчого кредитування, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 05 жовтня 2021 року № 100.
    Споживач має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Отримайте індивідуальну пропозицію від БІЗБАНК
Залиште свої контакти, а ми знайдемо рішення, 
які підходять саме вашим потребам.


    Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.