Віртуальна картка

Можливості звичайної платіжної картки, але без пластику у гаманці. Тепер картка не загубиться.

Отримати пропозицію
Як отримати картку
Крок
Замовте зустріч зі спеціалістом у відділенні BISBANK
Для цього можете скористатися номером 0800503005
Крок
Завітайте до відділення BISBANK з документами
Перелік необхідних документів Вам повідомлять при замовленні зустрічі
Крок
Відкрийте рахунок та отримайте віртуальну картку
Замість фізичного носія у вас з’явиться онлайн карта.
Крок
Перейдіть у додаток BIS24
У додатку ви зможете керувати віртуальною карткою так само, як і звичайною
Переваги
Картка на 5 років в одній із валют: гривня, долар США, євро
Без оплати за 
обслуговування рахунку
Зручні розрахунки у будь-якій країні
Підтримка гаманців Apple Pay, Google Pay та Garmin Pay
Поповнення рахунку з будь-якої картки, будь-якого банку
Зручний інтернет-банкінг з додатком BIS24
Швидка зміна ліміту і миттєве блокування у додатку BIS24
Платіжні сервіси
Програма CASH BACK

Повертаємо відсотки з ваших щоденних покупок.

Поповнюйте картки та рахунки через термінали
Умови
Яка картка випускається?

Банк безкоштовно випускає віртуальну картку без фізичного носія Visa Classic Virtual Digital.

Чи можливо оформити платіжну картку з наявністю пластику (фізичну картку)?

Можливо оформити платіжну картку Visa Classic (з чипом) як додаткову картку до рахунку у відділенні Банку.

Чи буде доступною віртуальна картка в BIS24?

Так, після відкриття рахунку картка з’явиться в додатку BIS24 та будуть доступні всі операції в Інтернет банкінгу.

Де можна дізнатися реквізити картки для здійснення оплат (номер карти, термін дії картки, CVV-код)

Дані віртуальної картки будуть доступні в Інтернет-банкінгу (CVV-код буде доступний після введення паролю, який буде надіслано в SMS).

Чи можливе зняття готівки за даним тарифним планом?

Так, можливе в касах Банку.

Чи можливо токенізувати віртуальну картку?

Так, віртуальну картку можна додати в Apple Pay, Google Pay та Garmin Pay і здійснювати розрахунки.

Чи можна встановлювати ліміти на віртуальну картку?

Так, віртуальна картка передбачає встановлення добових та загальних лімітів за типами операцій. Їх можна змінити в BIS24 або через Контакт-центр Банку.

Як можна швидко дізнатися баланс за віртуальною карткою?

За віртуальною карткою доступна послуга SMS-інформування. Також баланс можна дізнатися в мобільному додатку BIS24.

Що робити, якщо дані віртуальної картки потрапили до іншої особи?

Доступна операція миттєвого блокування картки в BIS24 або через Контакт-центр Банку, а також переоформлення картки.

Інтернет-банкінг з BISBANK

Здійснюйте банківські операції коли, де і 
як вам зручно, а головне без відвідування відділень.

Важлива інформація
Інформація про систему гарантування вкладів фізичних осіб

Дізнайтеся про систему гарантування вкладів фізичних осіб та переконайтеся, що ваші фінансові заощадження знаходяться у надійних руках перейшовши за посиланням

Рекомендації щодо інформаційної безпеки
  • Ознайомтеся з нашою політикою інформаційної безпеки, системами СДО, мобільними платіжними засобами та корисними порадами щодо захисту від фішингу і втрати платіжних карток для безпечних фінансових операцій за посиланням

 

Звернення громадян

Маєте питання чи потребуєте допомоги? Звертайтеся до нас, ми завжди готові допомогти та відповісти на ваші запитання за посиланням

Попередження для Клієнтів
  1. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання послуги.
  2. Умови договору розміщені на сайті Банку в розділі «Документи та тарифи».
  3. Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
  4. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
  5. Підписанням Заяви на приєднання до Договору, Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент укладення Договору Клієнт ознайомився з повним текстом Договору з додатками (в тому числі Тарифами), повністю зрозумів його зміст та погоджується зі всіма умовами Договору та Тарифами, що є чинними на дату укладання цього Договору, а також ознайомлений з іншою інформацією, яка перелічена в п.2. ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
  6. Відповідно до умов Положення про інформаційне забезпечення фінансовими установами споживачів щодо надання послуг споживчого кредитування, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 05 жовтня 2021 року № 100.
    Споживач має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.
Отримайте індивідуальну пропозицію від Бізбанк
Залиште свої контакти, а ми знайдемо рішення, 
які підходять саме вашим потребам.


    Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.