Ваша безпека
Повідомили шахраю реквізити або втратили картку?

Негайно заблокуйте картку
Самостійно заблокуйте картку в онлайн-банкінгу та негайно зателефонуйте до Банку про шахрайство/втрату (для дзвінків із закордону (044)207-70-32 для дзвінків по Україні 0-800-50-30-05 або перейдіть в чат «кнопка чат»).

Зверніться до поліції
У разі якщо пройшли шахрайські операції по картці, зверніться до поліції або кіберполіції (онлайн за посиланням.)

Важливі заходи безпеки
- Співробітник Банку не запитує номери карток, паролі тощо. У разі дзвінків з невідомих номерів, під час яких намагаються отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, припиняйте розмову та повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.
- Користуйтеся карткою в надійних банкоматах (у відділеннях, у торгових центрах або в банкоматах БІЗБАНК), при цьому:
- перед використанням банкомата впевніться, що на ньому не встановлено підозрілих елементів (на банкоматах БІЗБАНК присутнє зображення, яке показує, як він повинен виглядати).
- під час введення ПІН-коду прикривайте клавіатуру долонею.
- У разі оплати в супермаркетах:
- використовуйте безконтактну оплату Visa Contactless, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay;
- не передавайте картку в руки касирові під час розрахунків.
- Замовте SMS-інформування про рух коштів за рахунками.
- Не поширюйте в Інтернеті мобільний телефон, до якого прив’язаний банківський рахунок.
- Не переходьте за невідомими посиланнями та не вводьте реквізити картки на невідомих сайтах (перевіряйте посилання).
- Ніколи не записуйте ПІН-код на пластиковій картці або не тримайте його поруч з карткою: у разі крадіжки або втрати картки сторонні особи можуть без перешкод зняти з неї кошти.
За жодних обставин не розголошуйте наступні дані картки
- CVV2 — три цифри на зворотному боці картки.
- Дату дії картки
- PIN – код
- ОТР паролі або паролі 3DSecure
- Пароль до Інтернет-банкінгу
Поширені запитання
Рекомендації щодо безпечного використання систем дистанційного обслуговування
- Зберігайте конфіденційність своїх облікових даних. Ніколи не повідомляйте нікому своє ім’я користувача, пароль або будь-яку іншу інформацію аутентифікації.
- Використовуйте надійні та унікальні паролі. Регулярно змінюйте паролі для своїх банківських рахунків в Інтернеті.
- Уникайте загальнодоступних мереж. Не входьте до облікових записів онлайн-банкінгу через загальнодоступні Wi-Fi мережі або загальні комп’ютери.
- Контролюйте активність свого облікового запису. Регулярно перевіряйте свій рахунок на наявність несанкціонованих транзакцій або підозрілих дій.
- Увімкніть двофакторну автентифікацію (2FA). Це забезпечить додатковий рівень безпеки.
- Оновлюйте свої пристрої та програмне забезпечення. Регулярні оновлення допоможуть захистити вас від вразливостей безпеки.
- Будьте обережні зі спробами фішингу. Не натискайте на посилання або не завантажуйте вкладення з невідомих чи підозрілих електронних листів або повідомлень.
- Встановіть надійне антивірусне програмне забезпечення. Це допоможе захистити ваші пристрої від шкідливих програм та вірусів.
- Використовуйте лише офіційні банківські додатки. Завантажуйте їх з надійних джерел, таких як App Store або Google Play Store.
- Негайно реагуйте на підозрілі події. Якщо ви помітили несанкціоновану діяльність або підозрюєте порушення безпеки, негайно зверніться до Банку для повідомлення про проблему та вжиття відповідних заходів.
Важливі правила безпечного користування мобільним застосунком
- Завантажуйте програми лише з офіційних магазинів додатків. Використовуйте App Store для пристроїв iOS або Google Play Store для пристроїв Android.
- Оновлюйте операційну систему та програми. Забезпечуйте свій мобільний пристрій останніми виправленнями та оновленнями безпеки.
- Використовуйте надійні методи аутентифікації. Обирайте унікальні паролі або біометричні методи, наприклад, відбиток пальця чи розпізнавання обличчя, для доступу до мобільного банкінгу.
- Уникайте вкорінення або джейлбрейка. Це може піддати ваш пристрій ризикам безпеки та вразливостям.
- Остерігайтеся фішингу. Будьте уважні до підозрілих електронних листів, SMS або повідомлень у соціальних мережах. Не натискайте на підозрілі посилання та не розголошуйте особисту інформацію.
- Увімкніть двофакторну аутентифікацію (2FA). Використовуйте цю функцію для підвищення безпеки мобільного банкінгу.
- Використовуйте захищену мережу. Під час доступу до банківського додатку використовуйте захищену Wi-Fi мережу або мобільні дані та уникайте публічних Wi-Fi мереж, які можуть бути незахищеними.
- Блокуйте пристрій, коли він не використовується. Використовуйте сильний PIN-код, пароль або біометричний метод для запобігання несанкціонованого доступу.
- Регулярно перевіряйте активність облікового запису. Слідкуйте за історією транзакцій та виявляйте несанкціоновані або підозрілі операції.
- Повідомляйте про втрату пристрою. Якщо ви втрачаєте мобільний пристрій або підозрюєте несанкціонований доступ до банківського додатку, негайно зверніться до Банку для вжиття необхідних заходів захисту.
Перевірте свої знання щодо правил
безпечного користування платіжними
інструментами та сервісами у грі

Документи
Попередні редакції можна знайти за посиланням