Ми хочемо бути упевнені в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості.
Управління конфліктами інтересів
Основні ділові інтереси та статутні зобов’язання BISBANK полягають у забезпеченні того, щоб особисті інтереси членів його органів управління, а також інтереси його працівників не завдавали шкоди діловим інтересам і зобов’язанням банку та його клієнтам.
- У банку встановлені такі принципи по упередженню та врегулюванню конфлікту інтересів:
- Своєчасне виявлення існуючих конфліктів інтересів.
- Оперативне прийняття необхідних та всебічних заходів по врегулюванню конфлікту інтересів.
- Постійний моніторинг та контроль за потенційними/існуючими конфліктами інтересів.
- Конфіденційність процесу розкриття відомостей про конфлікт інтересів і процесу врегулювання.
- Дотримання балансу інтересів Банку і працівника при врегулюванні конфлікту інтересів.
Особи, які не є працівниками банку, мають можливість повідомити про факти конфлікту інтересів надіславши листа на compliance@bisbank.com.ua або іншим доступним способом.
Антикорупційна діяльність
В BISBANK встановлено комплекс правил, стандартів і процедур щодо виявлення, протидії та запобігання корупції в діяльності банку, у тому числі:
- Механізм контролю за дотриманням керівниками та іншими працівниками банку вимог законодавства з питань запобігання та протидії корупції під час виконання ними функціональних обов’язків;
- Механізм запобігання зловживанням з боку керівників та інших працівників банку під час взаємодії з органами державної влади, контролюючими органами та їх посадовими особами, посадовими особами клієнтів та контрагентів;
- Процедури контролю за здійсненням представницьких витрат та наданням/одержанням подарунків керівниками та іншими працівниками банку під час виконання ними посадових обов’язків.
Антикорупційне застереження
При виконанні своїх договірних зобов’язань банк, його клієнти та контрагенти (далі разом – Сторони), їх близькі та афілійовані особи, працівники або посередники приймають наступні антикорупційні застереження:
- Відмовляються від будь-якого матеріального стимулювання працівників іншої Сторони, що ставить їх у певну залежність та спрямовується на прийняття працівником рішень на користь іншої Сторони чи спрямоване на отримання неправомірних переваг однією із Сторін;
- Не здійснюють дій, що кваліфікуються законодавством, як пропозиція, обіцянка чи надання неправомірної вигоди, хабарництво, підкуп чи провокування підкупу або дій, що порушують вимоги законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення чи антикорупційного законодавства;
- Засвідчують і гарантують іншій Стороні, що на момент підписання Сторонами договорів, на них не поширюється дія міжнародних та українських санкцій або інших обмежувальних заходів , а також те, що вони не співпрацюють і не вступають у відносини контролю з особами, на яких поширюється дія санкцій чи будь-яких інших обмежувальних заходів;
- Зобов’язуються виконувати договірні зобов’язання і вести пов’язану з ними діяльність відповідно до стандартів ділової етики, що виключає можливість корупційних дій чи шахрайства, а також легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
- Зобов’язуються забезпечити відсутність конфлікту інтересів (реального або потенційного) при укладенні та протягом дії договірних зобов’язань, і повідомляти один одному про наявність або потенційну можливість виникнення конфлікту інтересів негайно, як тільки Стороні стало про них відомо;
- Зобов’язуються не вчиняти дій, які можуть призвести до накладення на банк обмежувальних заходів (санкцій), фінансових збитків, репутаційних втрат, виникнення ситуацій конфлікту інтересів, а також зобов’язуються дотримуватись ринкових стандартів, в тому числі стандартів добросовісної конкуренції. У разі виникнення у Сторони підозри, що відбулося або може відбутися порушення антикорупційних положень, відповідна Сторона зобов’язується повідомити іншу Сторону в письмовій формі.
ВАЖЛИВО!
Договори можуть бути розірвані у випадку недодержання Сторонами антикорупційних положень договорів або у випадку, якщо на будь-яку із Сторін договору або пов’язаних з нею осіб будуть накладені обмежувальні заходи (санкції) Україною, іноземними державами та/або міжнародними органами або установами, які визнаються Україною.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Сторони гарантують повну конфіденційність при виконанні антикорупційних положень договорів, а також відсутність негативних наслідків як для Сторони, що звернулась, в цілому, так і для працівників Сторони, які повідомили про факт порушень антикорупційних положень договору.
Працівники та особи, які не є працівниками банку, мають можливість повідомити про факти порушень антикорупційних вимог надіславши листа на адресу електронної пошти: compliance@bisbank.com.ua або іншим доступним способом.
Повідомлення про неприйнятну поведінку / порушення в діяльності
Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників, що може зашкодити інтересам банку та його репутації, Ви можете конфіденційно проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.
Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено. Звертаємо Вашу увагу, що передбачена можливість анонімного повідомлення, однак, якщо Ви залишите свої контактні дані, ми повідомимо Вам результати перевірки.
З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку, їх ділові та інші зв’язки не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку.
Повідомити про факти неприйнятної поведінки / порушень в діяльності Банку Ви можете шляхом надсилання листа на compliance@bisbank.com.ua або іншими доступними способами, зокрема такими що дозволяють надавати анонімні повідомлення:
– чат (в правому нижньому куті);
– форма письмового звернення: розділ «Звернення та безпека/Звернення»
ПРИ НАДАННІ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРОСИМО ВРАХОВУВАТИ НАСТУПНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
- Повідомлення обов’язково повинно містити назву відділення, відділу, управління чи іншого структурного підрозділу банку, а також П.І.Б. та посаду особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними; потрібно також зазначити дату інциденту.
- Необхідно зазначити тему повідомлення та обґрунтувати неналежність виконання працівником банку своїх обов’язків, а також, за можливості, надати докази.
- Слід зазначити, чи є ви працівником Банку або пов’язані іншими діловими відносинами (клієнти, контрагенти, партнери Банку).
- Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із працівниками Банку, розглядатися не будуть.
Управління комплаєнс-ризиками
Для захисту інтересів працівників, акціонерів, клієнтів та інших партнерів, банк здійснює управління комплаєнс-ризиками.
Метою управління комплаєнс – ризиком є мінімізація його впливу на фінансовий результат, створення умов, що перешкоджають залученню банку до незаконної діяльності, забезпечення неприпустимості конфлікту інтересів, збереження і дотримання ділової репутації банку.
Управління комплаєнс-ризиком є невід’ємною частиною корпоративної культури банку, системи управління ризиками та системи внутрішнього контролю, здійснюється на трьох лініях захисту та забезпечує мінімізацію ймовірності виникнення подій, що можуть негативно вплинути на результати банку та спрямоване на недопущення залучення працівників банку до неправомірної діяльності.
Управління комплаєнс-ризиком в банку відповідає таким принципам:
- Повноти заходів щодо управління комплаєнс-ризиком.
- Забезпечення своєчасного (на ранній стадії) виявлення, вимірювання, моніторингу, контролю, звітування та пом’якшення комплаєнс – ризику на всіх організаційних рівнях.
- Структурованість – чіткий розподіл функцій, обов’язків і повноважень з управління комплаєнс – ризиком між усіма структурними підрозділами та працівниками банку, та їх відповідальності згідно з таким розподілом.
- Розмежування обов’язків (відокремлення функції контролю від здійснення операцій банку) – уникнення ситуації, за якої одна й та сама особа здійснює операції банку та виконує функції контролю.
- Усебічність та комплексність – охоплення всіх видів діяльності банку на всіх організаційних рівнях та в усіх його структурних підрозділах, оцінка взаємного впливу ризиків.
- Незалежність – свобода від обставин, що становлять загрозу для неупередженого виконання головним комплаєнс-менеджером та Управлінням комплаєнс – контролю своїх функцій.
Належне управління комплаєнс-ризиками дозволяє банку досягати поставлених цілей, забезпечити відповідність діяльності банку встановленим вимогам, мінімізувати ймовірність застосування юридичних санкцій, фінансових збитків або втрат репутації внаслідок невиконання вимог чинного законодавства, а також стандартів та внутрішніх документів.
ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, ДІЛОВІ ПАРТНЕРИ ТА ПРАЦІВНИКИ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»!
АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», як суб’єкт первинного фінансового моніторингу, здійснює заходи із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (надалі – ПВК/ФТ).
З метою виконання вимог законодавства та внутрішніх документів з питань ПВК/ФТ, просимо клієнтів, ділових партерів та працівників банку повідомляти про випадки:
- порушення або недотримання працівниками банку законодавства у сфері ПВК/ФТ;
- здійснення (підготовки до здійснення) фінансових операцій, які направлені на легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Про порушення у сфері ПВК/ФТ можливо повідомити банк як анонімно, так і із зазначенням авторства.
Повідомлення про порушення у сфері ПВК/ФТ розглядають лише працівник, відповідальний за проведення фінансового моніторингу в банку, та Голова Правління.
Банк гарантує особі, яка повідомить про випадки порушень у сфері ПВК/ФТ, конфіденційність та захист від будь-яких переслідувань.
Кожне повідомлення про порушення буде належним чином опрацьоване Банком та, якщо в повідомлені буде зазначений його автор та його контактні данні, буде надана відповідь про результати розгляду повідомлення.
З повагою, АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»!
Повідомлення про порушення можливо здійснити у один із способів:
- надіслати електронний лист за адресою: bis_finmon@bisbank.com.ua або info@bisbank.com.ua;
- надіслати паперовий лист поштою за адресою: 01033, м. Київ, вул. Жилянська, буд. 35;
- зателефонувати до Контакт центру за номерами телефонів: 0 800 50-30-05 (дзвінки з мобільних телефонів безкоштовні) або +38 (044) 207 70 20;
У разі надсилання анонімного письмового повідомлення про порушення, яке пов’язане із здійсненням фінансової операції, таке повідомлення має містити наступні реквізити:
- дата/період проведення фінансових операцій;
- валюта і сума кожної фінансової операції;
- учасники фінансових операцій та їх роль;
- фактичні вигодоодержувачі (у разі наявності інформації);
- зміст фінансових операцій;
- наявні ознаки ВК/ФТ;
- за яких обставин (засобів) виявлені фінансові операції;
- треті особи, у тому числі поза межами банку, які могли бути залученими до проведення зазначених операцій.
Ви можете використати спеціальну Форму повідомлення.