Преміальна картка «Infinite»
Відкрийте безмежні можливості з преміальною карткою VISA Infinite.
Глобальна служба підтримки по всьому світу (Visa Global Customer Assistance service) з питань блокування втрачених або вкрадених банківських платіжних карток, у разі втрати або крадіжки картки за кордоном екстреної видачі готівкових грошових коштів та / або екстреної заміни банківської платіжної картки
В Україні і за кордоном в кращих магазинах, ресторанах, готелях і інших точках обслуговування, повний перелік яких можна знайти на сайті https://www.visa.com.ua
Доступ до VIP залів аеропортів за допомогою Програми LoungeKey
Здійснюйте банківські операції коли, де і як вам зручно, а головне без відвідування відділень BISBANK.
Детальна інформація з приводу укладання публічного договору та типові договори можна знайти за посиланням
Дізнайтеся про систему гарантування вкладів фізичних осіб та переконайтеся, що ваші фінансові заощадження знаходяться у надійних руках перейшовши за посиланням
- Ознайомтеся з нашою політикою інформаційної безпеки, системами СДО, мобільними платіжними засобами та корисними порадами щодо захисту від фішингу і втрати платіжних карток для безпечних фінансових операцій за посиланням
Маєте питання чи потребуєте допомоги? Звертайтеся до нас, ми завжди готові допомогти та відповісти на ваші запитання за посиланням
- Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання послуги.
- Умови договору розміщені на сайті Банку в розділі «Документи та тарифи».
- Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
- Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
- Підписанням Заяви на приєднання до Договору, Клієнт беззастережно підтверджує, що на момент укладення Договору Клієнт ознайомився з повним текстом Договору з додатками (в тому числі Тарифами), повністю зрозумів його зміст та погоджується зі всіма умовами Договору та Тарифами, що є чинними на дату укладання цього Договору, а також ознайомлений з іншою інформацією, яка перелічена в п.2. ст. 12 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг».
- Відповідно до умов Положення про інформаційне забезпечення фінансовими установами споживачів щодо надання послуг споживчого кредитування, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 05 жовтня 2021 року № 100.
Споживач має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.