Звернення

Дзвінок на лінію цілодобової Клієнтської підтримки

У випадку виникнення будь-яких питань щодо обслуговування або для отримання інформації стосовно продуктів та послуг банку

Детальніше
Письмове звернення

За Вашим бажанням Ви можете залишити пропозицію, скаргу, подяку або запитання у письмовому вигляді, а деталі ми обговоримо у більш персональному спілкуванні.

Детальніше
Дзвінок на лінію цілодобової Клієнтської підтримки
Наші спеціалісти Клієнтської підтримки залюбки допоможуть вам у вирішенні питання
  • Для цього достатньо звернутися за вказаними нижче номерами та поставити питання нашим фахівцям
  • Якщо питання потребує більш детального розгляду – наш спеціаліст зафіксує його та надасть зворотній зв’язок щодо результатів його розгляду
Для такої реєстрації співробітник Клієнтської підтримки може уточнити
  • ПІБ
  • ІПН
  • Місце проживання
  • Електронну пошту
  • Суть звернення
Розгляд звернень відбувається у строк до 5 робочих днів. Виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таких зверненнях строк може бути подовжено до 45 днів.

Банк при цьому інформує Вас про стан та строки розгляду питання.

Більш детальна інформація щодо Процедури розгляду клієнтських звернень за посиланням

Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.

Цілодобова клієнтська підтримка БІЗБАНК

0 800 503 005*

+38 044 207 70 32**

 

* безкоштовно в межах України

** по Україні та з-за кордону (вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку)

Підтримка корисувачів IFOBS

+38 067 217 82 80*

+380 67 100 41 68*

*вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку

Для корпоративних клієнтів

+38 044 207 70 33*

*вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку

Письмове звернення
Для швидкого та повного розгляду вашого питання необхідно вказувати:
  • ПІБ та ІПН
  • Контактні дані
  • Місце проживання
  • Суть звернення
  • Документи, якщо такі є, які підтверджують суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги
Розгляд звернень відбувається у строк до 5 робочих днів, виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таким питанням строк розгляду може бути подовжено до 45 днів.

Банк при цьому інформує Вас про стан та строки розгляду питання.

Більш детальна інформація щодо Процедури розгляду клієнтських звернень за посиланням

Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.

Email

Написати лист на електронну адресу банку  info@bisbank.com.ua

Підтримка користувачів  IFOBS ifobs_support@bisbank.com.ua

Для клієнтів корпоративного бізнесу corp_bus@bisbank.com.ua

Поштова адреса

Надіслати офіційне звернення
на поштову адресу банку:
04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83-Д

з поміткою «Звернення/Скарга»

У відділенні банку

Оберіть зручне для вас відділення

Звернення у Національний банк України

Якщо ви бажаєте отримати незалежну оцінку нашої діяльності
або допомогу, ви можете звернутися до НБУ за посиланням.

Сайт НБУ