Звернення

У випадку виникнення будь-яких питань щодо обслуговування або для отримання інформації стосовно продуктів та послуг банку

За Вашим бажанням Ви можете залишити пропозицію, скаргу, подяку або запитання у письмовому вигляді, а деталі ми обговоримо у більш персональному спілкуванні.
- Для цього достатньо звернутися за вказаними нижче номерами та поставити питання нашим фахівцям
- Якщо питання потребує більш детального розгляду – наш спеціаліст зафіксує його та надасть зворотній зв’язок щодо результатів його розгляду
- ПІБ
- ІПН
- Місце проживання
- Електронну пошту
- Суть звернення
Банк при цьому інформує Вас про стан та строки розгляду питання.
Більш детальна інформація щодо Процедури розгляду клієнтських звернень за посиланням
Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.
- ПІБ та ІПН
- Контактні дані
- Місце проживання
- Суть звернення
- Документи, якщо такі є, які підтверджують суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги
Банк при цьому інформує Вас про стан та строки розгляду питання.
Більш детальна інформація щодо Процедури розгляду клієнтських звернень за посиланням
Якщо звернення оформлюється з метою реалізації прав за ЗУ «Про звернення громадян», то воно повинно містити всі дані згідно до закону.
Якщо ви бажаєте отримати незалежну оцінку нашої діяльності або допомогу, ви можете звернутися до НБУ за посиланням.
