Звернення клієнтів – Bisbank

АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» у скрутний час продовжує працювати заради вашого добробуту та завжди намагається бути поруч зі своїми клієнтами, зокрема, надає необхідні роз’яснення та консультації.

Якщо Ви є фізичною особою - позичальником/заставодавцем Банку та втратили об’єкт застави (нерухоме або рухоме майно), або об’єкт застави зазнав пошкоджень внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, держава гарантує надання компенсації на відновлення майна на підставі відповідної заяви (за посиланням). 

Банк готовий допомагати та займатись інформаційно - консультаційним супроводом отримання Вами за втрату предмету застави.

Наші спеціалісти завжди з Вами на зв’язку та нададуть відповіді за телефоном: +38 067 765 30 76.

________________________________________________________________________________________________________

AТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" високо цінує своїх Клієнтів і прислухається до їх думки.

Якщо Ви маєте зауваження або пропозиції щодо нашої роботи або якості обслуговування в нашому Банку, будь ласка,
повідомте нам про це найбільш зручним для Вас способом:

    • – за телефоном Контакт–Центру  0 800 50 30 05 або 044 207 70 32 (цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних телефонів в Україні);
    • – електронним листом за адресою info@bisbank.com.ua;
    • – Форма електронного звернення клієнта за посиланням
    • – поштовим повідомленням на адресу: 04119, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 83-Д з поміткою «Звернення/Скарга»;
    • – звернення громадян в Національному банку України за посиланням
    • – запис на особистий прийом згідно графіку за посиланням

 

Деталі у «Порядок роботи зі зверненнями клієнтів» за посиланням

Заздалегідь вдячні за Ваш коментар